Welkomdesk

XsolveIT Welkomdesk: één aanspreekpunt voor al je vragen

Als ondernemer wil je dat je systemen/processen je helpen in de verdere ontwikkeling van je bedrijf.  Dat geldt zowel voor je IT infrastructuur als je printerpark,  een maximale uptime is een must. Wanneer je een technische storing hebt, een toner wil bestellen of vragen heeft over je factuur, word je liever niet geconfronteerd met diverse telefoonnummers, keuzetoetsen en wachtmuziek.

XsolveIT heeft deze noden vertaald naar de WelkomDesk, gedreven werknemers die je taal spreken … en je snel bijstaan.

Service maakt het verschil

Vandaag maakt een bedrijf het verschil met zijn dienstverlening. We gaan ervan uit dat onze printers, scanners en copiers van goede kwaliteit zijn. We staan niet stil bij ons printerpark, totdat er ergens een probleem optreedt. In dat geval kan je printpartner écht het verschil maken. En dat is wat XsolveIT doet. We hebben ervoor gekozen om zelf een helpdesk uit te bouwen met klantgerichte en gespecialiseerde medewerkers. We noemen hem de ‘Welkomdesk’, omdat we geloven dat persoonlijk interactie leidt tot tevredenheid.

Kan je niet meer afdrukken? Lukt het niet meer om scans naar je mailbox te sturen? Maakt je machine een vreemd geluid? Is je toner op? Wil je een machine verhuizen? Heb je vragen over een factuur? Via één telefoonnummer en één mailadres helpen de XsolveIT-medewerkers je persoonlijk. Op de website vind je bovendien heel wat instructiemateriaal en demonstratievideo’s rond de diverse Xerox-toestellen.

Snel weer printen, kopiëren en scannen

De Welkomdesk zoekt steeds de snelste en beste oplossing. Zo is het soms mogelijk om storingen vanop afstand op te lossen via de telefoon of door het scherm over te nemen. In dat geval is je probleem in een tiental minuten opgelost en hoef je geen halve dag op een technicus te wachten. Je printerpark is dus snel weer up and running, met een minimum aan downtime. Wanneer je bovendien gebruik maakt van Managed Print Services, zorgen we zelfs voor proactieve service, zodat eventuele problemen meteen in de kiem gesmoord worden.

Klantentevredenheid toegenomen

De Welkomdesk is intussen meer dan één jaar actief. Onze klanten ervaren de persoonlijke interactie als zeer positief. We merken dat aantal oproepen afneemt en het kwaliteitsniveau toeneemt.

Dankzij de Welkomdesk krijgt onze service een gezicht en blijf je zorgeloos printen, scannen en kopiëren.

Graag meer informatie over hoe XsolveIT het verschil maakt ?

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.