afbeelding19

Xerox ConnectKey – Ecosysteem

Xerox ConnectKey: de slimme werkplekassistent voor je kmo!

Werknemers worden steeds mobieler en zijn overal geconnecteerd. De werkplek wordt steeds meer digitaal en virtueel. En je printers? Zijn die al veilig verbonden met en de cloud en aangepast aan deze nieuwe manier van werken? Of draaien ze nog offline op uw kantoor, waardoor een werknemer buiten kantoor niet kan afdrukken? De Xerox ConnectKey-technologie maakt van een printer een slimme werkplekassistent. Zo krijgt de printer extra toepassingen en functionaliteiten die jou en je werknemers toelaten elke uitdaging aan te gaan en je productiviteit verhogen.

Gebruiksvriendelijke interface

De ConnectKey-toestellen zijn alle uitgerust met een tablet die heel intuïtief te bedienen is. Tikken, knijpen, scrollen en vegen over het scherm, doe je net zoals met je smartphone om je documentgerelateerde taken uit te voeren. Van afdrukinstellingen aanpassen tot documenten inscannen, tekstherkenning toepassen en in de cloud opslaan: het kan allemaal. Het scherm kan bovendien helemaal op maat van je bedrijf en zelfs van individuele gebruikers worden samengesteld. Zo heb je snel toegang tot de meest courante taken en kan je bepaalde workflows, zoals een document inscannen en doormailen naar de administratie, uitvoeren met één druk op de knop.

Een bibliotheek met apps om nog efficiënter en eenvoudiger te werken

Onze smartphones en tablets staan vol apps. Ze hebben elk hun eigen toepassing en doel. Via Xerox ConnectKey heb je toegang tot een bibliotheek met apps die je toelaten taken nog sneller en slimmer uit te voeren. Aan de hand van apps kan je je toestel helemaal afstemmen op de specifieke behoeften in je bedrijf. Door apps toe te voegen en te vervangen, pas je je toestel aan aan de eisen die de toekomst kan stellen.

Via EasyTranslate kan je eenvoudig een document automatisch vertalen, in dezelfde layout als het origineel. Dat is zeer handig wanneer je bijvoorbeeld transportdocumenten in een vreemde taal ontvangt. Andere apps maken dan weer een koppeling met je bedrijfssystemen, zoals Salesforce. Via nog een andere app is het dan weer mogelijk om de schermen op de toestellen te veranderen in een informatiescherm om boodschappen en aankondigingen te vertonen. Of wat dacht je van een app waarmee je in enkele klikken je lunch bestelt in het bedrijfsrestaurant? Via de apps van bekende clouddiensten als DropBox, Google Drive en OneDrive kan je uit de cloud afdrukken of scannen naar je cloudmappen.

Mobiel werken en cloud printing

Van de cloud gesproken: zowat elke interne server in een bedrijfsomgeving maakt plaats voor een cloudoplossing. Ook printertaken zullen meer en meer via de cloud gebeuren. Xerox ConnectKey zorgt ervoor dat je klaar bent voor die evolutie. Met de technologie maak je  van al je mobiele toestellen een werkplek en kan je op eender welk Xerox-toestel, waar dan ook, printen, scannen en kopiëren. Zo kan jij en je werknemers ook op verplaatsing gebruik maken van vertrouwde documentdiensten. Je kan je machines ook ter beschikking stellen van bezoekers, zonder dat ze toegang moeten hebben tot het interne netwerk. Met Xerox ConnectKey ben je dus klaar voor de werkplek van de toekomst.

Beveiliging van je printer voorop

Xerox werkt samen met McAfee om de veiligheid van het systeem te garanderen, je gegevens te beveiligen en je printerpark te beschermen tegen mogelijke indringers.

Managed Print Services en Internet of Things

Xerox ConnectKey integreert naadloos met je Managed Print Services-oplossing. Zo beheer je je printerpark nog efficiënter en slimmer. Verbruiksartikelen worden automatisch besteld en onderhoudsbeurten en technische ingrepen worden proactief in plaats van reactief ingepland. Dat betekent dat de downtime tot een minimum beperkt blijft.

De Xerox ConnectKey-technologie zit verwerkt in de nieuwe Xerox-machines in de VersaLink– en AltaLink-families. Ontdek zelf hoe deze innovaties je bedrijf klaarstomen voor de toekomst!

 

Graag meer informatie over Xerox ConnectKey ?