Xerox Contact Center

Naast het XsolveIT Managed Print Services model, dat instaat voor volledige ontzorging en rapportering van uw printerpark bieden wij tevens het standaard Xerox Contact Center model.

Dit model heeft als basis de technische ondersteuning van de apparatuur, zowel telefonisch als on site door een service engineer.

U zorgt zelf dat de communicatie van uw machine met Xerox gehandhaafd blijft. (aangesloten op een netwerk – Automatic Meter Reading actief)

Door middel van bovengenoemde elektronische communicatie (AMR) zal de toner automatisch worden geleverd in functie van het gemeten verbruik.

Voor alle technische en verbruiksartikel gerelateerde vragen kan u dagelijks terecht bij het Xerox Contact Center bereikbaar op +32 2 713 14 53

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?
Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

Download Welkomstbrochure

Vul naam en e-mailadres in om de welkomstbrochure te downloaden.

Stel uw vraag
close slider
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.