Welkom Desk : live support voor uw Xerox toestel

Wij helpen u graag

De XsolveIT Welkom Desk maakt deel uit van het XsolveIT Managed Print Services pakket.  Dagelijks staat ons team van 8.30u tot 17.30u klaar om al uw vragen over uw Xerox printer, kopieertoestel, multifunctional of scanner te beantwoorden. Zij adviseren ook over uw documentbeheer, workflows en verbruiksartikelen.

XsolveIT Welkom Desk: via e-mail of bel: +32 (0) 3 77 888 11

 

Printverbruik opvolgen, storingen oplossen

Dankzij XsolveIT Managed Print Services heeft u direct toegang tot de XsolveIT Welkom Desk:

 

  • Wij monitoren dagelijks de connectiviteit en de communicatie van uw printerpark.
  • Wij monitoren de algemene staat van uw apparatuur.
  • Bij storingen organiseren we snel een technische interventie.

 

Printpapier en toners automatisch bijbestellen

Dankzij Managed Print Services kijken we of u nog voldoende verbruiksartikelen zoals printpapier en toners heeft. Wanneer nodig wordt automatisch bijbesteld. Dit gebeurt in lijn met uw verbruik zodat u geen extra werk heeft met de operationele opvolging. Wij regelen dat voor u.

 

Technische ondersteuning

De XsolveIT Welkom Desk staat in voor de technische ondersteuning van uw machine en uw software-oplossing.  Door middel van remote tools en na uw goedkeuring nemen wij vanop afstand uw machine over om zo nog sneller terug een antwoord op uw vraag te formuleren.

 

Technische interventie ter plaatse

Xerox als fabrikant verzekert de technische interventies binnen de afgesproken service level agreements – deze on-site interventies worden uitgevoerd door Xerox gecertificeerde service engineers weliswaar aangestuurd vanuit de XsolveIT Welkom Desk in Sint-Niklaas. Zo heeft u als klant één aanspreekpunt, eenvoudig en duidelijk.

De omnium service overeenkomst omvat :

  1. Verplaatsingskosten
  2. Uurloon
  3. Alle technische onderdelen
  4. Telefonisch assistentie tijdens de kantooruren

 

Fleet Management Portaal

Tijdens de kantooruren kan u terecht op de XsolveIT Welkom Desk maar onze diensten zijn – 24/7 – beschikbaar. Hoe ? Via het Fleet Management Portal kan u de klok rond een technische interventie aanvragen, bijkomende toners bestellen en via een overzicht alle uitgevoerde en geplande interventies opvolgen.  Transparantie en flexibiliteit zijn standaard.

De volledige ontzorging van uw park – één aanspreekpunt, één centrale hub van informatie.

Op zoek naar een instructievideo ?  Neem een kijkje naar onze helpdesk pagina.

Download Welkomstbrochure

Vul naam en e-mailadres in om de welkomstbrochure te downloaden.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?
Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

Download FMP brochure

Vul naam en e-mailadres in om de Fleet Management Portal brochure te downloaden.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?
Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab
Stel uw vraag
close slider
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.