

Welkom Desk : live support voor uw Xerox toestel
Wij helpen u graag
De XsolveIT Welkom Desk maakt deel uit van het XsolveIT Managed Print Services pakket. Dagelijks staat ons team van 8.30u tot 17.30u klaar om al uw vragen over uw Xerox printer, kopieertoestel, multifunctional of scanner te beantwoorden. Zij adviseren ook over uw documentbeheer, workflows en verbruiksartikelen.
XsolveIT Welkom Desk: via e-mail of bel: +32 (0) 3 77 888 11
Printverbruik opvolgen, storingen oplossen
Dankzij XsolveIT Managed Print Services heeft u direct toegang tot de XsolveIT Welkom Desk:
- Wij monitoren dagelijks de connectiviteit en de communicatie van uw printerpark.
- Wij monitoren de algemene staat van uw apparatuur.
- Bij storingen organiseren we snel een technische interventie.
Printpapier en toners automatisch bijbestellen
Dankzij Managed Print Services kijken we of u nog voldoende verbruiksartikelen zoals printpapier en toners heeft. Wanneer nodig wordt automatisch bijbesteld. Dit gebeurt in lijn met uw verbruik zodat u geen extra werk heeft met de operationele opvolging. Wij regelen dat voor u.
Technische ondersteuning
De XsolveIT Welkom Desk staat in voor de technische ondersteuning van uw machine en uw software-oplossing. Door middel van remote tools en na uw goedkeuring nemen wij vanop afstand uw machine over om zo nog sneller terug een antwoord op uw vraag te formuleren.
Technische interventie ter plaatse
Xerox als fabrikant verzekert de technische interventies binnen de afgesproken service level agreements – deze on-site interventies worden uitgevoerd door Xerox gecertificeerde service engineers weliswaar aangestuurd vanuit de XsolveIT Welkom Desk in Sint-Niklaas. Zo heeft u als klant één aanspreekpunt, eenvoudig en duidelijk.
De omnium service overeenkomst omvat :
- Verplaatsingskosten
- Uurloon
- Alle technische onderdelen
- Telefonisch assistentie tijdens de kantooruren
Fleet Management Portaal
Tijdens de kantooruren kan u terecht op de XsolveIT Welkom Desk maar onze diensten zijn – 24/7 – beschikbaar. Hoe ? Via het Fleet Management Portal kan u de klok rond een technische interventie aanvragen, bijkomende toners bestellen en via een overzicht alle uitgevoerde en geplande interventies opvolgen. Transparantie en flexibiliteit zijn standaard.
De volledige ontzorging van uw park – één aanspreekpunt, één centrale hub van informatie.
Download Welkomstbrochure
Vul naam en e-mailadres in om de welkomstbrochure te downloaden.
Download FMP brochure
Vul naam en e-mailadres in om de Fleet Management Portal brochure te downloaden.