Xerox printers, kopieerapparatuur en multifunctionals (mfp).

XsolveIT Helpdesk

De XsolveIT Helpdesk, werkend vanuit het hoofdkantoor in Sint-Niklaas, werd in het leven geroepen als aanvulling op de bestaande infrastructuur van Xerox. Het Xerox Welcome Center staat in voor de technische ondersteuning van de apparatuur en de automatische uitlevering van toner en verbruiksproducten.

De XsolveIT Helpdesk waakt over de goede gang van zaken met betrekking tot de aanlevering van toner, opvolging van bestellingen van verbruiksartikelen en lopende verzoeken tot technische ondersteuningen.

Daarnaast zorgt onze Helpdesk voor de administratieve afhandeling van alle bovenstaande processen, het persoonlijk contact en de direct communicatie zijn hier de sleutel.

Als laatste staat de XsolveIT Helpdesk zelf in voor niet-technisch gerelateerde ondersteuning, dit kan gaan van een eenvoudige installatie of een bijkomende gebruikersopleiding tot de implementatie van een totaal document management project.

De XsolveIT Helpdesk is onze extra garantie voor continuïteit en klantentevredenheid.

Stel uw vraag
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.