Xerox printers en kopiers voor advocatenkantoren
Onze printers en kopieeroplossingen voor uw sector
Wetteksten en dossierstukken kopiëren, verzoekschriften en processtukken printen in meerdere exemplaren, …. Ook advocaten en juridische specialisten hebben specifieke behoeften wat printen en kopiëren betreft.
In een advocatenkantoor zijn veilige printers en multifunctionele kopieertoestellen onmisbaar
In een advocatenkantoor wordt er veel en vaak gevoelige informatie geprint en gekopieerd. Het is belangrijk dat niet zomaar iedereen de documenten kan inkijken. De Xerox printers en kopieertoestellen bieden hiervoor aangepaste print management en print security modules.
Welke voordelen bieden Xerox toestellen voor advocaten en juridische medewerkers?
-
Eenvoudig kopiëren van juridische documenten
-
Follow-me printen na persoonlijke aanmelding via code, badge of fingerprint
-
Secure content: beveiliging op basis van inhoud
-
Scan & capture: scans in het juiste dossier opslaan
-
Ruim aanbod van multifunctionele en beveiligde printers
-
Service, a-tot-z administratie en vlotte doorfacturatie per dossier
-
XsolveIT Welkom Desk altijd bereikbaar – 7/7 – 24/24 via Fleet Management Portaal
Kies de oplossing die werkt voor uw kantoor
Documenten en klantgegevens veilig printen op diverse formaten
Met de Xerox printers drukt u moeiteloos grote hoeveelheden dossierstukken, nota’s en facturen af. Gevoelige informatie blijft daarbij vertrouwelijk via de follow-me print functie. Ga vooraf na in welke formaten je wil printen en houd daarbij rekening mee bij het kiezen van een goede printer.
Scannen & digitaliseren
Veel kantoren werken ‘paperless’. Ze maken gebruik van een multifunctionele printer met ingebouwde scanner. Met behulp van de Xerox scanning & cappture oplossing scannen ze papieren documenten en slaan ze direct op in het juiste dossier.
Videocommunicatie
Advocaten moeten vaak snel overleggen met andere medewerkers en confraters om voortgang te maken in een juridisch dossier. Dankzij de audio-visuele meeting room oplossingen van XsolveIT gebeurt dit snel en handig. XsolveIT zorgt voor de volledige beeldinfrastructuur, inclusief schermen en camera’s.
Deze advocatenkantoren vertrouwen op XsolveIT
Bij de intrek in ons nieuw kantoor in Antwerpen vier jaar geleden, beslisten we om ons printerpark volledig te vernieuwen. XsolveIT begeleidde Tuerlinckx Tax Lawyers bij de aanschaf van nieuwe multifunctionals.
De vriendelijke en professionele helpdesk staat steeds klaar voor vragen of aanpassingen.
Het digitalisatie proces is ingezet bij Racine, onze dossiers worden complexer en de data dienen overal en altijd ter beschikking te zijn. Dit proces loopt doorheen het hart van onze organisatie, XsolveIT speelt hierin een belangrijke rol als print/scan en workflow partner.
Het printvolume is sterk gedaald, maar de dossiers zijn daardoor niet minder lijvig geworden. Meer informatie, real-time beschikbaar zorgt voor een efficiëntere en effectievere organisatie. Dit betekent veel flexibiliteit in deze nieuwe manier van werken.
Onze nieuwe printers blinken niet alleen uit in kwaliteit, ze zijn ook heel gebruiksvriendelijk
Wenst u meer informatie of een afspraak? Neem contact op met XsolveIT Welkom Desk