Xerox printers, kopieerapparatuur en multifunctionals (mfp).

Managed Print Services

Managed Print Services neemt alle zorgen over Uw printer en multifunctional park uit handen, ongeacht het merk. We optimaliseren Uw printprocessen en zorgen dat u over de meest efficiënte en rendabele oplossing kunt beschikken. U hebt er dan geen omkijken meer naar. In veel gevallen wordt hiermee tot maar liefst 30% aan kosten bespaard. Managed Print Services is aantrekkelijk voor zowel kleine als grote organisaties.

Proactieve Service

Onze ervaren helpdeskmedewerkers monitoren proactief de printers bij onze klanten. Desgewenst nemen zij de nodige stappen om optimale beschikbaarheid te garanderen. Op gezette tijden ontvangt U heldere rapportages over de printerprestaties. Daarbij heeft U één aanspreekpunt bij XsolveIT, een medewerker die precies weet hoe uw printpark hoort te functioneren.

Optimaliseer met Managed Print Services

Geef het beheer van Uw printpark uit handen en haal het maximale uit Uw printers en multifunctionals. Wij komen graag langs om Uw printomgeving te inventariseren en er advies over te geven.
Wij kijken altijd eerst naar de aanwezige printer(s) en multifunctional(s) en hoe die beter kunnen presteren. Soms blijkt dat er zelfs minder printers nodig zijn. Met Managed Print Services versimpelt U daarnaast het support proces rond Uw printer(s) en multifunctional(s). Door de proactieve dienstverlening kan U zorgeloos printen en daarenboven ook nog eens een flinke besparing realiseren.

Managed Print Services checklist

Wij begrijpen dat u meerdere leveranciers met elkaar wilt vergelijken om de beste keuze te maken. Iedere aanbieder claimt echter hetzelfde na te streven: uw printerpark PROactief beheren en met u meedenken in kosten- en tijdbesparing. Hoe komt u erachter welke aanbieder het beste past bij de specifieke doelstellingen van uw organisatie?  XsolveIT werkt aan de hand van een doorgedreven checklist op basis van jarenlange ervaring met tevreden klanten.

De tien voordelen van XsolveIT Managed Print Services;

  1. Alle processen in eigen beheer
  2. Assessment mogelijkheden & tools
  3. Projectmanagement aanpak
  4. Merk onafhankelijk beheer
  5. Internationaal Welcome Center (Europa, 17 talen)
  6. Rapportages op basis van uw budget
  7. Ons netwerk van samenwerkende partners
  8. Flexibiliteit in contract afspraken
  9. Individueel Account Management
  10. Proactief beheer op basis van een Service Level Agreement

Xerox is toonaangevend – IDC Marketscape report 2015

Xerox is er trots op dat het bedrijf als toonaangevend is bestempeld in de Western Europe Managed Workflow Services Vendor Assessment. Het rapport vermeldt dat Xerox de enige leverancier is met een organisatie die zich specifiek toelegt op workflow automatiseringsoplossingen en -diensten, en dat Xerox zichzelf positioneert als een vertrouwde adviseur die klanten met hun digitale transformatie kan helpen.

Deze aankondiging volgde snel op Xerox’s recente erkenning als leider in het rapport met betrekking tot de Amerikaanse markt.

Het IDC MarketScape-model voor leveranciersanalyse is ontworpen om een overzicht te bieden van de aanbieders van ICT dienstverlening in een bepaalde markt. Bij het onderzoek wordt een strenge scoremethode gebruikt die op zowel kwalitatieve als kwantitatieve criteria is gebaseerd, hetgeen resulteert in één grafische illustratie van de positie van elke leverancier in een bepaalde markt. De capaciteitenscore meet leveranciersproduct, go-to-market en bedrijfsvoering op de korte termijn. De strategiescore meet afstemming van leveranciersstrategieën op klantbehoeften in een tijdsbestek van 3 tot 5 jaar. De grootte van de cirkels geeft het marktaandeel van de leveranciers aan. De jaarlijkse groeisnelheid van de leverancier met betrekking tot de gegeven markt wordt aangegeven door een plus-, neutraal of minteken naast de naam van de leverancier.

Hoogtepunten uit het rapport omvatten verwijzingen naar Xerox’s sterke punten, zoals:

  • Het volledige spectrum aan diensten, van Managed Print Services en workflowautomatisering tot BPO, en van consulting/professionele diensten tot complete outsourcing.
  • Diensten die worden ondersteund door een uitgebreid portfolio van software en oplossingen, evenals expertise in werkpraktijken op het kantoor van de klant en met documenten door etnografische onderzoeken.
  • Het vermogen om multinationals en wereldwijde organisaties in verschillende geografieën consistent van dienst te zijn.

Dit IDC MarketScape-rapport weerspiegelt Xerox’s inzet aan het verbeteren van de workflow in bedrijven, zoals het automatiseren van dagelijkse bedrijfsprocessen om de productiviteit en winstgevendheid te verhogen.

Bron: IDC, “IDC MarketScape: Western Europe Managed Workflow Services Hardcopy 2015 Vendor Assessment — Building on MPDS”, december 2015, IDC #EMEA40662015, door Jacqueline Hendriks

Stel uw vraag