Smartdoc

SMARTdoc is een gebruiksvriendelijke document management oplossing. Vele andere oplossingen op de markt vragen verschillende opeenvolgende acties om een document op de juiste en gestructureerde manier te archiveren.

Opslagen en terugzoeken is nog nooit zo eenvoudig geweest. Op basis van verschillende “keywords”, een naam of deel van een mappenstructuur, een deel van de tekst of datum : uw kiest, wij zoeken!

SMARTdoc™ Pro

xsolveit, xerox, printer, kantoorprinters, printtechnologie, multifunctionele printers, drukpersen, industriële printers, bedrijfsprinters, managed print services, mps, verbruiksartikelen, xerox connectkey, xerox workcentre

Deze versie is bestemd voor eenmalig gebruik. De software en het archief draaien op dezelfde computer. De SMARTdoc Pro Client versie wordt gebruikt om verbinding te maken met een SMARTdoc™ Server.

  • Drag-and-drop archivering – archivering duurt slechts enkele seconden
  • Batch archivering – archief meerdere documenten tegelijk
  • Document voorbeeld – een voorbeeld is beschikbaar voor de ondersteunde formaten bij het toevoegen of zoeken van documenten
  • Index(en) toevoegen – copy/paste-index van de preview of handmatig toevoegen van index(en)
  • Automatisch index(en) ophalen – informatie toevoegen op basis van vooraf gedefinieerde templates
  • Automatisch index(en) ophalen gebaseerd op berekeningen – voeg berekening resultaten toe op basis van vooraf gedefinieerde templates
  • Eenvoudige of geavanceerd zoeken – op basis van trefwoorden, archief datum, soort document, bestandsnaam, …
  • Herstel documenten naar verschillende locaties – te exporteren naar bureaublad, mijn documenten map, specifieke locatie, …
  • Voer taken uit vanuit het archief – mail of druk documenten af rechtstreeks vanuit SMARTdoc™

SMARTdoc™ Server

De professionele versie is bestemd voor kleine en middelgrote bedrijven die de software wilt draaien in een netwerkomgeving. Een SMARTdoc Pro Client versie wordt gebruikt om verbinding met de server.

  • Basisfuncties – de server-versie heeft dezelfde functies als SMARTdoc™ Pro
  • Connectie – verbinding maken met uw Active Directory
  • Workflows – Maak verschillende workflows op basis van templates
  • Veiligheid – definieer verschillende toegangsrechten voor gebruikers

SMARTsplit

SMARTsplit is een add-on voor SMARTdoc™ waarmee de gebruiker automatisch gescande documenten kan splitsen en/of hernoemen. SMARTsplit kan worden geconfigureerd met behulp van XML-gebaseerde templates, die bepalen wanneer een bestand (alleen PDF) moet worden gesplitst en/of hernoemd.

  • Automatisch documenten splitsen
  • Automatisch hernoemen
Stel uw vraag
close slider
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.